خرابه

...
شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

چیزی که عوض داره گله ...

گفت:

الان وقت رای جمع کردنه

گفتم :نه به هر قیمتی

گفت:این ها همان های هستند که خودشون مارادعوت به حضور کردند

گفتم:چه طور؟

گفت: مگه نمی بینی چه طوری هر روز رنگ عوض می کنند

گفتم :نه من که ندیدم

گفت:پس سرتو بالا بگیر تا ببینی

گفتم :بیشتر توضیح بده

گفت:همین را برایت بگویم که کسی دیگر از رئیس جمهور توقع خدایی بودن نداره!

گفتم:مگه میشه، برو خودتو سیاه کن

گفت:هنوزم نمی دانی،ولی شبیه افتاب پرست شدن دربین این مردم دیگه ایراد نداره!

کمی فکر کردم و

گفتم:از لابه لای این ها یکی دوتا ادم خوب که  پیدا میشه

گفت:توراست میگی ولی ترجیح میدم که...




نوشته شده توسط ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
#wrp .header{ background:url(http://bayanbox.ir/blog/kharabeh/images/Untitled-51__1.png?view) no-repeat center; }

چیزی که عوض داره گله ...

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

گفت:

الان وقت رای جمع کردنه

گفتم :نه به هر قیمتی

گفت:این ها همان های هستند که خودشون مارادعوت به حضور کردند

گفتم:چه طور؟

گفت: مگه نمی بینی چه طوری هر روز رنگ عوض می کنند

گفتم :نه من که ندیدم

گفت:پس سرتو بالا بگیر تا ببینی

گفتم :بیشتر توضیح بده

گفت:همین را برایت بگویم که کسی دیگر از رئیس جمهور توقع خدایی بودن نداره!

گفتم:مگه میشه، برو خودتو سیاه کن

گفت:هنوزم نمی دانی،ولی شبیه افتاب پرست شدن دربین این مردم دیگه ایراد نداره!

کمی فکر کردم و

گفتم:از لابه لای این ها یکی دوتا ادم خوب که  پیدا میشه

گفت:توراست میگی ولی ترجیح میدم که...


۹۲/۰۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی