خرابه

...
شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

ارام باش...

دلم گرفت وباز ،مثله همیشه قلبم شکست

ولی دم نزدم!

دل خوش به فردای نزدیک،ولی حیف امروز تمام شدم

ولی دم نزدم!

کابوس صبح جدید،و شروع زندگی دوباره با طعم تلخ

ولی ارام باش!

تشویشه ذهن و دلم،باحرف های جور وا جور در حق من

ولی ارام باش!

                 ارام باش  واز اسمون که خانه توست  دم بزن....



نوشته شده توسط ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
#wrp .header{ background:url(http://bayanbox.ir/blog/kharabeh/images/Untitled-51__1.png?view) no-repeat center; }

ارام باش...

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

دلم گرفت وباز ،مثله همیشه قلبم شکست

ولی دم نزدم!

دل خوش به فردای نزدیک،ولی حیف امروز تمام شدم

ولی دم نزدم!

کابوس صبح جدید،و شروع زندگی دوباره با طعم تلخ

ولی ارام باش!

تشویشه ذهن و دلم،باحرف های جور وا جور در حق من

ولی ارام باش!

                 ارام باش  واز اسمون که خانه توست  دم بزن....

۹۲/۰۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی